Lördag

Och snart är sista dagen i Kisa på ett par månader avverkad. Åker hemåt tidigt imorgon bitti. Ikväll blir det att ta det lungt och så ska pappa och jag packa bilen och fixa min cykel. Det finns lite att stå i. Men det blir bara bra. :)

VA på tävling med Lisa idag. Detä r otroligt hur hennes 20-åriga häst orkar hoppa så mycket. Det var en rätt varm dag och Sanna var skapligt seg redan från början. Men Lisa är så jävla duktig och fixar en placering i 1.00 m A0/A0. En sjätteplats. Inte illa pinkat tycker jag då Sanna är minst. :P Sen tittade vi på 1.10 då Lisa inte hoppade den. Men sen så var det dags igen, lagtävlingen, Div II. Lisa och Sanna är först i KRKs lag och nollar, snacka om stjärnhäst. Sen slutade det med att KRK hade 3 nollor och det är de tre bästa resultaten som räknas. Och det bästa var att de var ensamma om det resultatet så de slapp hoppa omhoppning. Sanna hade knappast orkat det. Haha. Med hem fick Lisa en vit och en blågul rosett. Hon kommer leva på det länge kan jag lova. (: Och när hon skjutsade hem mig så var det dags att säga hejdå eftersom jag åker imorgon och inte hinner träffa henne mer idag. Kommer sakna ungen som bara den. Men vilken sommar vi har haft ihop. Minnen för livet. Lisa Svensson <3

Nu ska jag klä på mig och laga lite mat, såg att klockan var mycket. Pappa kommer snart hem från fotbollen. Är bara vi som ska äta middag då Elin är i Italien och mamma i Norrköping på fotboll med damlaget. Men det är skönt, då slipper jag steka så många hamburgare. :P



Hej då Kisa
Hej Växjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0