Motivationshjälp, tack!

Jag behöver lite hjälp med att hitta motivationen och lusten till allt. Funderar på om jag ska åka hem på söndag, om en vecka alltså, så jag kommer igång med träningen och pluggandet ordentligt. Vore skönt faktiskt. Och så får jag vara för mig själv. Slipper bråka med mamma så mycket. Men men. Man kan inte vara duktig och snäll jämt.

Nu skulle det i alla fall sitta väldigt skönt med en middagslur och en dusch. :)

Jag har haft en liten funderare med mig själv ibland. Varför är killar så inriktade på sex? Varför ska vi tjejer behöva stå ut med vad som helst ? Killar äe bröstfixerade hit och dit men vi ska knappast få tänka på något sånt, för det är tydligen inte rätt. Och är det rätt att gå in i ett KK-förhållande när man egentligen vill ha ett riktigt förhållande med känslor och allt som hör till ? Det snurrar runt så mycket i huvudet när det inte finns så mycket att göra på jobbet.

Men nu ska jag nog ta mig en dusch. Ska inte jobba förens om 24 timmar igen och imorgon påbörjar jag sista jobbveckan. :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hejsan tjejen! Är det humanbiologitentan du ska göra igen? Om det är något du inte får grepp om el dyl, så kan jag hjälpa dig. Hoppas du har det fint! Kramis

2009-08-10 @ 19:21:56
URL: http://cillisen.blogspot.com
Postat av: TOBBE

tobbe hälsar på. du kanske ligger och sover nu,så jag säger godnatt till dig :)

du ser väl det här imorgon :)

godnatt

2009-08-13 @ 04:20:21
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0