Söndag

Nu är jag hemma. Jag har i och för sig varit hemma sen runt tio halv elva i förmiddags. Men nu känns det rätt bra faktiskt. Har packat upp en massa, dammsugit, skurat golv och fixat lite grann.
Har under tiden målat en ram med. Var tvungen att låta den torka mellan jag målade den. Räckte inte med en gång. Den första blev röd. Nästa kanske blir svart. Ska försöka sätta upp en väggdekoration på min jobbiga betongvägg som det inte går att sätta upp någon tavla på om man inte har en bra maskin som pappa har. Han satte upp min klocka förut.

Min Malin kommer hem ikväll med, vet dock ej hur länge hon ska stanna. Men det ska bli så himla roligt att träffa henne. :) Dessutom kommer Jessica hem antingen torsdag, fredag eller lördag. Och jag saknar henne så mycket.

Men nu ska jag fixa det sista jag tänkt i lägenheten, sen blir det dusch, friidrott och vänta på Malin. Ska kanske äta något mer ikväll. Får se. Tänkte ta lite bilder på lägenheten imorgon som jag kan lägga ut. (:



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0