Torsdag

Ja, tiden går fort känns det som. Skolan börjar snart och jag har massor att göra tycker jag. Eller har jag inte det. Hm..

Har varit och handlat med Malin och fixat lite småsaker idag. Sitter och lyssnar på en ljudbok som jag började på för ett tag sen. Ska nog ta mig en promenad sen och köra lite styrka. Det är nästan lite skönt med träningsvärk. Sen ska jag väl dammsuga här hemma. Blir skitigt fort som tusan, hm.
Skulle sätta upp mina klisterdekoration på min tomma vägg, men eftersom den inte var slät så fastnade den inte. Jag blir så sur. Så jag satte en på garderoben istället. den är skitsnygg, men jag vill ju ha den på väggen ju. :(

Jag är helt såld på tradera. Har sålt i stort sett alla mina hästsaker som jag ville bli av med. Har rensat i garderoben med. Så det ligger nya saker ute på tradera. (: Lite kläder, skor och andra småsaker. Skönt att bli av med grejerna och få in pengar för grejerna. (: Hihi.

Dessutom trivs jag superduper bra i min nya lägenhet. Den är så härlig. Lagom stor och härligt med kök. (:

Men nu ska jag städa lite och sen blir det nog en promenad.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0