Å så va det över igen

 

 

 

Sitter på praktiken. Ska åka hem om en timme. Har en intervju att göra och lite annat att planera. Men är inte allt för ansträngande.

Näst sista dagen idag i alla fall. Imorgon ska jag ta med muffins och bjuda på. Helt fritt från fullkorn. Haha. Det är så de har bestämt lärarna. Det får inte finnas något fullkorn i fredagsfikat, frukt är tom nästan för nyttigt. Dom är så gulliga så. :P
Jag kommer sakna allihopa, har sagt hejdå till två av mina favoritklasser. Bara en kvar och dom ska jag ha sista lektionen med imorgon. Jag kommer bli supersentimental imorgon, det blev jag förut. Olof, min handledare, tyckte jag skulle sluta med det. Får se hur jag gör. Kanske jag gör, kanske inte.

Nu ska jag försöka göra något nyttigt ett tag. Får se om jag lyckas med det.

Ikväll är det fotboll i alla fall. Hoppas det ska gå bra.
När ska vi åka Johanna ?



Puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0