And it still hurt




Ligger i sängen och tittar på robinson och skissar en del. Är snart klar med min första skiss. Är sjukt nöjd faktiskt. För att vara mig. :P Har en ny skissplan i huvudet. Det är roligt när det väl går bra. :) Har nyss avslutat dagens filmtittande, tror jag. I natt när jag inte kunde sova så tittade jag på Wallander - Prästen. Sen tittade jag på Wallander - Hämnden och Wallander - Cellisten. Efter det vart det lite städtag. Disk, plocka in kläder och dammsugit. Sen blev det en sjukt välbehövlig dusch och sen vart det visst Wallander - Läckan. Så denna dagen har gått i Wallanders tecken. Hihi. Och jag har sett alla de senaste Wallanderfilmerna som har kommit ut detta år. Så nu tycker jag att de ska göra ännu fler filmer. ;) Nä nu ska jag skissa vidare. :)


Längtar efter dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0