Äntligen







Nu börjar det likna det jag kallar vinter. Det är minusgrader ute och förut var det frost, det lär det ju vara nu med. Jag älskar vintern. Jag älskar snö. Jag älskar att åka skidor.
Hoppas bara det kommer snö med. För jag är sjukt sugen på att åka skidor i vinter när jag är hemma. Även om tolvmannabacken inte direkt är något att jämföra med Trysil. Trysil har lite fler backar. Men bara några fler. x)

Ska snart lägga mig. Ska försöka sova några fler timmar i natt. Har inte blivit fler än 5,5 de två senaste nätterna. Det är lite jobbigt då jag går upp tidigt och är igång hela dagarna. Idag var jag  dock hemma. Jävla huvud. Blää. Ska i alla fall lägga mig och försöka komma på vad jag ska göra med mina elever imorgon. En lektion. Sen ska jag plugga och planera och göra en massa saker som förhoppningsvis är vettiga. :P

Är mycket mycket nöjd med mitt hår. Skulle lätt kunna ha det så här fint oftare.Anar en lite mörkare nyans på min hud med. Jeeej!


Nu ska jag sova.

Puss:*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0