Baby, you're the best of the best, you're the greatest


Emma mår inte som hon borde. Efter ganska mycket dricka med sjukt härliga vänner och andra trevliga människor, alldeles för några timmars sömn och ett lågt blodsocker så sitter jag här och skakar och vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Har nyss duschat och det var både skönt och välbehövligt. Ska ta på mig sovkläderna, vill ha en pyjamas, det borde jag införskaffa mig en. Sen ska jag krypa ner i sängen och sova, antagligen lär jag slockna med en gång. Så himla trött är jag. Dock var det inte direkt värt det. Faktiskt. Kunde ju ha blivit mycket bättre, det vet jag. Men man ska ska väl inte klaga misstänker jag. Men jag hade riktigt trevligt igår. Länge sen jag såg mina tjejer. :) Hämtade ju min Lisafisa igår med, en sjukt bra lördag helt enkelt, fanns inte så mycket som hade kunnat göra den bättre.
Imorgon ska jag plocka in mina kläder i byrån, mamma ska visst dammsuga. Sen blir det väl att fixa lite hit och lite dit. Planera inköp tills på onsdag och ta mig en promenad om det inte är för svinigt kallt ute. Ska ju ut å rida med Lisa imorgon så ska väl spara på min värme. Har ju ingen som värmer upp mig efteråt utan det måste mna sköta själv. Haha. Knasigt, men så är det. Får väl bli att ta på sig massor med kläder och krypa ner under en filt efter en varm dusch. Om jag käner mig själv så kommer jag tappa känseln i låren. Haha.
Nää, om allt är osammanhängande så klaga. Det är okej, jag glömmer bort vad jag skriver och så har jag inga glasögon på mig heller. Men det verkar funka hyffsat ändå. :P

Godnatt gott folk. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0