'Cause we were lovers


13 timmars sömn är inte så illa pinkat. Skapligt skönt at ha fått sova ut ordentligt. Men nu är jag trött i kroppen på något annat sätt. Men det ska väl försvinna snart med. Ska plocka in alla kläder i byrån och garderoben. Jag fick tydligen inte leva i mina väskor tills jag åkte hem för mamma. Tycker jag var elakt. Haha. Men sen ska jag väl se på någon film och vid halv tre kommer Lisa och hämtar mig för då ska vi åka å rida. Fast det kommer bli mörkt fort. Men det har jag påpekat, hennes val. Jag tänker inte rida i kolsvart mörker när det är snorhalt ute på vägarna. Kan ju glömmas helt och hållet. Men det ska bli skönt att få komma ut med de där två och Lisa och bara glömma allt annat. Kallt kommer det dock bli, men jag tål lite kyla. Haha.

På onsdag drar jag med mig Josse och Vicksblue och julhandlar i Linköping. Spännande :D Efter det ska jag jobba, liksom på julafton. Hörde från mamma att jag inte hade mycket alls att göra då. Och det är skönt det. Men ändå tråkigt. Aja, löser sig. Åka bil får jag göra i alle fall.


Slut kom *sprak*

Kommentarer
Postat av: Emma

det är jättehärligt o rida nu :)

2009-12-21 @ 17:56:52
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0