I need you, more than anyone darling


Avskyr verkligen att vakna när de ringer från resursen och ber mig jobba. Äckligt trött och sur så ställer jag ändå upp och jobbar 7-12. Sov ett litet tag när jag kom hem. Så förbannat skönt. Haha. Nu har jag pratat lite med Vicksblue och Jysk! vi har fixat biljetter till på fredag då vi ska uuuuuut! :D Sen så har Jysk och jag bestämt när vi ska åka in till staden imorgon. Nu händer det saker. Jobb imorgon med. Blää. Och på julafton, mera blää. Men nu ska jag ta och klä om och invänta Lisa så vi kan åka till hästarna. Skit samma att det är kolsvart tydligen. Men det är inte jag som bestämmer...


'Cause the only place that I want to be
is right back home with you



Kommentarer
Postat av: Josihanna

God jul ! =)

2009-12-24 @ 10:44:11
URL: http://josihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0