The closest thing to crazy


Julafton i all ära, men det är juldagen som det smäller på.

Julafton gick lagom fort, ibland lite för sakta, men det funkade. Mådde typ pissa halva kvällen, inget att rekommendera. Halsont, ont i kroppen tror det är musklerna, näsan rinner och sist men inte minst - frysa. Usch! Men det gick och jag klarade mig hela dagen. Fick en trollyväska som jag önskade mig. :) Och den parfymen med. Dock fick jag inte de nmobilen jag ville, men den jag fick verkar vara riktigt bra. Trivs bra med den. Fick örhängen av lillsis' med. Ska kanske ha dom ikväll, hm. Sen blev det presentkort, trosor och en stekpanna. Haha. Men julafton var en lyckad dag. Köpte ju trots allt julklapparna dagen innan. Och då köpte jag julklappar till mig själv med. En stor stor tröja att sova i, duschringar - mitt duschdraperi är för kort. Sen köpte jag en skjortklänning. Inte så mycket fest och jul över den direkt, men jag kan pimpa upp den lite. Den går bra att ha till både vardags och lite finare tillfälle. Det är bra det. :) Dock hittade jag en annan klännig i stan som jag provade. Den var jättefin och hade verkligen suttit fint. Men den hade jag nog inte använt så mycket. Tyvärr. Fast jag hade velat köpa båda. Hihi.

Lisa och jag ska till hästarna sen och försöka på tag på dem så vi kan rida en sväng. En ordentlig sväng till och med. Det behöver dem. Ska bli roligt att komma ut i skogen lite. Blir bara att jag klär på mig ordentligt så jag inte blir mer sjuk.

Ska ut ikväll är det tänkt. Eller, vi har köpt biljetter så vi ska ut. Jag och Jysk drar till lilla Mjöhult och hämtar Vicksblue och sen drar vi till metropolen Hultsfred. Där blir det förfest och utgång. Här ska det festas för fulla muggar!

Nu ska jag sätta mig med de andra i familjen och titta på Råttatioulle (stavning?).

Förresten GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0