The wait is over




Idag åker jag hem till mamma och pappa och bosätter mig där över jul och nyår. Skönt att komma bort och vila upp sig lite. Ska umgås med familj, vänner, jobba endel och sen bara ge mig ut i skogen och njuta av vintern med Lisa och pållarna. :) Kanske blir en eller annan tur i backen med. Saknar skidorna. Antagligen kommer jag ta ett par stapplande steg i värgårdshallen med, fotboll på schemat. Åtminstone kolla på de andra och hälsa på lite. :)
Nu ska jag packa klart och laga mat. Sen bär det av mot stan igen för att ta bussen till Vimseby där broder väntar. Ska kolla in nya lägenheten och få åka bil med honom hem till mamma och pappa. :) Bloggar mer när jag kommer fram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0