:)

Nu är jag glad igen. Sjukt glad. Har varit uppe hos söt och myst. Var hur underbart som helst. :) Det kändes som om det var jättelänge sen. Det var ju trots allt bara tre dagar sen vi sågs, eller fyra, beror på hur man räknar.
Det är lite jobbigt nu när vi båda har praktik. Vi hinner inte ses så mycket. Sen så åker jag till Trysil söt's sista praktikvecka. Och jag är borta hela den. Hur ska jag klara mig utan hans pussar och kramar så länge ?

På onsdag ska jag ta med mig Malin och storhandla. För det är ju en del som behövs handlas. Det är nästan tomt i kylen. :P Och så får jag ju Csn pengar med. :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Puss på söt, hoppas du få en bra dag:D

2009-02-24 @ 07:15:48
Postat av: Erik

Puss på söt, hoppas du få en bra dag:D

2009-02-24 @ 07:53:32
Postat av: Ida Ohlsson

Det klarar du! :) det är sånt man får räkna med i ett förhållande. Allt är inte en dans på rosor, som Björn alltid säger :P och han har så rätt!

2009-02-24 @ 12:16:40
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0