Fredag

Äntligen slipper jag hoppa på kryckor. Fast jag hade dem bara tisdag kväll till torsdag. Idag fick jag på mig vanliga strumpor och skor på båda fötterna. :) Det var skönt att kunna bära saker själv och slippa be om hjälp med allt. Har till och med simmat, fast bara med ett ben då. Var skapligt jobbigt. Inget jag rekommenderar.
Sen vart det i alla fall donkan med Serpil och Johanna efter att vi hade skjutsat hem Jessica. Det blev lite för mycket och tröttheten visade sig. Jag började fnittra en massa och bilresan var rätt kul tillbaka till skolan där Jens satt och väntade. Efter att vi suttit ett bra tag och väntat på Alex så gick allt över gränsen. Vi hade skitkul när vi pluggade. Eller jag fnittrade en massa och var såååå trött.

Sitter lite till och från och tittar i kataloger efter saker till min lägenhet. Mest småsaker. Men det får bli när jag har pengar. Och förhoppningsvis när jag har köpt soffa och soffbord och slipper köksbordet. Men det fanns fina klädhängare i en katalog. Jag har ju inga krokar för gäster och sånt. Så oftast ligger det jackor överallt när det är någon här. :P

Jag är så sugen på att sola och bli brun. Vill helst åka utomlands. Men det har jag inte råd med. Tatueringen lockar hårt nu med. Jag är så jäkla sugen på en. Men det får kanske vänta tills hösten då man inte ska bada ute och förhoppningsvis har pengar till det. :)

Imorgon är det melodifestivalen igen. Ska förhoppningsvis inte missa den. Vill ju se den. Fast förra veckan sög alla utom Emilia i stort sett. Antingen är det dåligt ljud eller så sjunger alla taskigt.

Nää nu ska jag titta vidare. Gardiner och kläder. :D Sen blir det sängen. Skööönt. :)

Kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0