Lördag

Sitter hemma vid mamma och pappas dator nu. Den är tråkig och seg och det finns typ inget som man orkar göra. Det är i och för sig bra. För då sitter man inte så länge här.
Kom hit vid tre idag. Åkte hemifrån 9.07 och från stationen 10.05. Fick vänta i Vimmerby i två timmar med. Gick i fyra butiker sen var jag klar. Hittade en lång tröja för 40 kronor. Älska rea! :D Sen fick jag för mig att hör av mig till My, en kompis och min brors ex. Och som tur var hade hon tid över så vi tog en fika och pratade en massa. För det var länge sen vi träffades. Det var riktigt trevligt. Tiden rann iväg och sen var det dags att åka hem med tåget. Skönt att slippa göra en del saker. som att laga mat till exempel. :)

Ska äta nu på tal om mat.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0