Onsdag

Har varit och handlat idag. Malin var med hem en sväng och tittade i min anatomibok som hon hittade. :P Det var jättelänge sen jag träffade henne. Så det var en trevlig stund på Willys idag. :P

Ska snart hoppa in i duschen. Ska iväg till söt senare och myspysa. Fick ändra hans överraskning förut med. Det blev inte riktigt som jag ville. Men jag tror nog han blir glad ändå. Hihi.

Försov mig i morse. Vaknade mindre än en kvart innan bussen från campus skulle gå. Inte så roligt. Blev frukost från pressbyrån. Fick ju träffa Johanna en sväng med. Hihi. Har varit en lugn dag idag. Som vanligt. slutade vid ett. Fast bara för det så fick jag vänta till två för att komma hem. Men hemma är jag och mat har jag i kylen med. :D Och jag har även en söt pojke som väntar på att jag ska komma till honom sen. Hoppas jag. Hihi. :)






You are my everything
My head and my heart
my mind, my wing


I hope you feel the way I do

What have I done to fall so hard for you ?


Kommentarer
Postat av: Erik

ohh, undrar var denna överraskning är för något, hehe:P... I feel the way you feel sötis:D



Pussar

2009-02-25 @ 18:25:34
Postat av: Ida Ohlsson

Ni är ju för fan kära, Emma :D Härligt, det är så det ska vara! :D

2009-02-25 @ 19:05:56
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0