Orka sova

I alla fall ensam. Tycker inte så mycket om det. Kom hem från söt för ett tag sen. Det var mysigt som vanligt. Hihi. Och jag tycker om att umgås med honom. :) Förstår du det ? ;P Kommer antagligen inte få träffa honom förräns på måndag som tidigast igen. Det känns som en evighet tills dess. Men jag hoppas att jag ska klara mig. :) Eller, jag måste klara mig.

Men imorgon kommer min Lisa i alla fall. :) Så jag blir inte ensam i helgen som tur är. Jag längtar sådant efter henne. Vi kommer ha jätteroligt, det vet jag. För det har vi jämt. :)

Men nu blir det sängen i alla fall. Ska bli skönt. Tror jag. Om jag kan slappna av på grund av fotfan.



Pink - Sober <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0