Söndag

Igår var den bästa dagen på länge. Jag städade så det såg ut som om någon brydde sig om sin lägenhet. :P Sen var det en väldigt söt pojke hos mig på kvällen. Och jag fick rosor. :) Sen lagade vi mat och jag hade bakat kladdkaka. Hihi. Det vart melodifestivalen med, fast den blev totalratat. :P Haha. Jag hade så himla kul igår. Jag tror inte jag är ensam om det. För jag gick och la mig när han hade gått hem. Och då var klockan nästan 3. :) Hihi. Den bästa alla hjärtans dag hittills. :)

Idag ska jag tvätta och göra lite småsaker hemma. Sen blir det väl lite mys ikväll med. :)

Emma bara skrattar och ler hela tiden.

Nää nu väntar tvätten på mig.

Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Vad kul att du och "E" kommer så bra överens! :) Vet inte om du vill att jag ska skriva hela namnet här i bloggen, så jag skriver bara "E" :) Du verkar ialla fall vara en trevlig tjej!



Kram / Ida

2009-02-17 @ 19:49:20
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0