Tisdag

Och jag är sjukt trött. Sitter och lyssnar på Tommy Körberg - Stad i ljus. Så nu kan jag den jättebra när vi ska sjunga den med ÖG nästa gång. :P

Har värsta långa matlistan tills imorgon. Det kommer bli mycket att handla. Men det behövs faktiskt. Kommer bli jobbigt att bära hem det. Tur att Malin ska med. :) Tänkte överraska söt med en sak med. Men jag tänker inte skriva vad, för jag vet att han läser min blogg. :P

Han tycker om mig, han tycker om mig!
Jag kan inte må bättre nu. Allt är så jävla bra. Förutom foten då, men den gills inte. Hihi.

Nää ska plocka iordning lite nu. Sen blir det disken och sist men inte minst duschen. :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe, undra var de kan vara:D, längtar tills morgondagen då:D



Pussar

2009-02-24 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0