Tisdag

Ja idag har varit en händelserik dag. Har haft examination på basdelen. Det gick riktigt bra. i alla fall våran lektion. Första lektionen var riktigt jobbig men jag kämpade på ordentligt för att ha varit sjuk i en månad och inte tränat på minst fem månader. :P sista lektionen var lite jobbig, men jag kämpade på.
Tills slut skulle jag hoppa ner från en bom och jag landade okej men jag tog ett steg till och då sa det pang. Då gick mitt ledband av. Sen vart det ganska mycket skrik och gråt. Efter ett tag så åkte jag, Sanna och alex till vårdcentralen och fick träffa en sköterska och sen en läkare. Han sa att det var av och så var det bara att åka till lasarettet och röntgas. Det var som tur inte något skelettfraktur så jag får börja stödja på det väldigt snart. :) Tur i oturen som Emil sa.

Så nu ska jag gå på kryckor ett tag. Hoppas bara på att det läker snabbt. Vill vara med igen.

Ska snart lägga mig. Är sugen på popcorn, så det blir väl att poppa lite. :)

Saknar en viss person nu. Hade funnits saker som var roligare göra än att sitta på sjukan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0