Torsdag

Sitter på min praktikplats och har inget att göra för tillfället. Har inte gjort myket alls idag över huvudtaget. Lyckades försova mig i morse så jag missade bussen till centrum och till Moheda. Men duktig som jag ör så cyklade jag in till stan och tog bussen vid åtta. :) Ska snart gå och äta lunch. Det är fisk idag. :D Sen ska jag sitta och titta på ett idrottspass. Volleyboll, Ida har hand om det. Min tur nästa vecka. Sen ska jag hoppa in och ta hand om en fyra i eftermiddag. Ska ha idrott med dem. Det ska bli spännande, undrar hur det kommer att gå. :P

Ska städa lite och tvätta ikväll. Hoppas att söt kommer till mig med. Bara han mår bra så och hinner förstås. :) Om inte så ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0