Torsdag

Jag har fått klagomål om att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta. Det finns en massa olika anledningar till det. Har varit sjuk i tre veckor, går på pencillin, har varit mycket i skolan, långa dagar. Men nu kommer det lite.

Har varit ute på Helgasjön idag och har åkt skridskor. Det var, så här i efterhand, rätt roligt. Kanske inte just skridskoåkningen, men allt annat vi gjorde. Sällskapet kan inte bli bättre och det är underbart roligt med er i klassen. Om jag skulle få göra om det så skulle jag faktiskt göra det, bara jag får ha samma sällskap. Och om jag får ordning på mina förbannade fötter.

Börjar må riktigt bra nu. Ska nog kunna komma igång med träningen nästa vecka. Jag längtar en massa. Måste ju träna på mina bentag som simläraren klagade på. Det ska nog gå det med. :)
Har hittat något som gör mig på riktigt bra humör och får mig att må riktigt bra. :)

Åker hem till mamma och pappa imorgon. Bussen går 9 från stationen så jag ska göra mig klar för sängen strax. Ska bli skönt att komma hem till huset på gatan hemma i stan. :P Slippa laga mat och sånt. Sen ska jag på 50 årskalas med. Ska bli trevligt. Hoppas bara det är folk där som jag känner med. Mer än mamma och pappa. Det är det i och för sig. Men i min ålder. :)

Jag tvättade igår. Och idag har jag fullt i tvättunnan igen. Bara för att vi har varit ute och skitat ner oss. :P

Sleep sweet. För det ska jag göra. ;P

I hate this part right here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0