Lördag

Nu har jag tillbringat hela fredagen och nästan halva lördagen på bibblan. Det är plugg, plugg och plugg nu. Måste bli klar med allt. Kommer få sitta uppe hela natten ändå och plugga. Och hela dagen i morgon med. Och kanske natten till måndag. Men det får fanimej bli så då. För jag ska bli klar. Så är det bara.

På måndag börjar idrotten med. Det ska bli så förbannat roligt. :) Jag längtar verkligen. Men helgen vill inte ta slut.

Vill kunna sticka iväg och träna nu. Men det går inte. För dels så måste jag plugga, sen så är jag inte frisk än. :( Sepe.

Och nästa vecka kommer Anna till mig och hälsar på. Och så ska vi till Sivans och röja. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. :D Jag saknar henne. Tick och Johanna ska nog med ut också. Roooooligt! :D

Jag tycker inte om att behöva bli lämnad sådär. Men det är inte värt att kämpa för det. Totalt meningslöst. Så jag går vidare. Jag vet att det finns någon som väntar där på mig. Jag vet det. :)

Nää bäst att fortsätta plugga, eller göra något vettigare i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Jo, jag har också haft uppehåll 4 månader. Jag är tillbaka på ruta ett vad det gäller styrka och kondition. Jag hade körtelfeber hela hösten vilken var lika med träningsförbud.

Men nu är jag på väg tillbaka :)

2009-01-17 @ 15:13:18
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0