Tisdag

Jag sitter här i min ensamhet i Växjö igen. Det är en skön känsla jag har att äntligen få vara hemma igen. :) Hade med en massa grejer hem och det kommer inte bli iordningplockat på evigheter. :P

Var på bio igår, "Allt flyter", den var faktiskt bra. Jag gillade den. Det var lite min sorts film. :)
Har haft ett roligt men omtumlande dygn. Det är otroligt vad en människa kan påverka en så mycket. Otroligt att närhet kan vara så underbart. :)
Det kommer bli mitt år nu. Jag känner det på mig. Träning, kärlek och plugg. Det kommer bara vara mitt år så det så. :)

Jag saknar Lisa en massa. Pratade med henne förut. Det var så skönt att höra hennes röst igen. Nu är hon ju trots allt bara 17 mil bort. Snart är hon 110 mil långt bort. :(

Nu ska jag se på film och sen sova. Ska upp tidigt och plugga imorgon. Usch.
Och så längtar jag tills på torsdag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0