Första arbetspasset avklarat | Ny design

Eftersom det händer så himla lite roliga saker här hemma i minihålan så blir det inte riktigt att jag uppdaterar varje dag som förut. Eller om det händer en massa roliga saker så kommer jag ju skriva om det.

Har i alla fall jobbat helt själv för första gången, vilket resulterade i att jag och Emmy fick jobba över minst en halvtimme. :P Det var inte något lyckat arbetspass, glömda nycklar, bara en som har insulindeligering - den som jobbar ute (jag). Men vi lyckades och jag tror att alla är nöjda även om det blev lite försenat. Hoppas på att det går bättre imorgon när jag ska jobba med Camilla. :)

Jag ska få en helt ny design på min blogg! Det är en väldigt snäll tjej som ska hjälpa mig. Ni får reda på när det är klart vem det är. :) Hon är gudomlig som ställer upp på det här. Och jag tror det kommer bli riktigt riktigt bra. :)

Nu ska jag mumsa lite godis och njuta över mina bra inköp idag. De kommer upp på bild imorgon. :), sen blir det nog att lägga mig rätt skapligt ikväll. :) Är så himlans trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0