Hårhårhår :)

Har hittat en produkt som mitt hår älskar. PHC Inpackning. Sjukt härligt. Håret mjukt och lent igen. :)

Tänkte att jag ska köra på deras schampo och balsam till hösten med. Men först måste jag klippam ig. Blir väl en fem sex cm eller något sånt som rycker i sommar. Tyvärr. Jag vill ju ha mitt långa hår. Men det måste klippas. Är superslitet.

I höst ska jag även införskaffa en ordentlig ansiktskräm. Jag fick ett litet kit av Lisa när jag fyllde år för jag vet inte hur länge sen. :P Men först nu har jag använt den lotion som följer med. Och den är så himla bra. Bara att den minsta flaskan kostade 255 kronor på åhlens. Och den lär ju knappast finnas billigare någon annan stans. Men en sån ska jag bara ha i höst.



Förhoppningsvis så ska det väl inte märkas allt för hårt i budgeten till hösten. Men det kostar att ligga på topp. Har en massa andra saker som planerar att köpa till lägenheten. Men det får vi se hur det blir med det.

Funderar på om jag ska plocka iordning här och sen lägga mig eller om jag ska lägga mig med en gång. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0