Snart sommarlov

Eller egentligen har jag sommarlov, men jag ska på mentorssamtal. Så jag tycker inte att jag har sommarlov förrän det är slut. Men jag har en spirande känsla i kroppen som är på gång upp. Imorgon när jag sitter i bilen på väg hem så kommer det vara helt sjukt underbart. Och då kommer det vara sommar.


Resten av dagen kommer bestå av det här, likaså förmiddagen imorgon;

- Duscha
- Mentorssamtal medd Hans
- Avslutningsmys med Jessie <3
- Tvätta
- Damma
- Dammsuga
- Skura golvet
- Städa toaletten
- Spisen
- Packa
- Plocka fram saker som ska med hem
- Diska
- Baka

Så ja det finns en del att göra. Ska försöka göra det mesta ikväll så jag slipper göra det imorgon på förmiddagen. Kan vara rätt så skönt faktiskt. Men jag ska försöka plocka iordning på saker och ting nu. Sen blir det dusch och Olympen en sista gång innan sommaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0