Sommar och saknad

Jag har inte riktigt förstått förrän nu att jag kommer vara borta från många av mina vänner hela sommaren. Hela klassen kommer i stort sett bara splittras upp för att återvända solbrända, glada och fyllda med en massa motivation inför den nya terminen. Yeeej. Men hur ska jag klara mig utan alla kloka människor omkring mig ?

Det skulle inte regna så länge tydligen. Himlen fick väl ut allt som den skulle i natt så vi fick bra väder idag. :) För nu skiner solen och om mindre än en timme så är bollexaminationen igång. Kul att våran planering inte är klar. Men men, det vi ska göra är klart i alla fall. Bra bra... Hoppas få se lite vänliga själar idag.

Ikväll ska jag inte sitta och dega. Jag måste komma någon stans med packningen. Kan inte fixa allt imorgon kväll och på fredag förmiddag. Det kommer bli tufft. Men det blir som det blir. Jag har ingen ork att bry mig med längre. Sommaren är välbehövlig samtidigt vill jag inte åka härifrån. Det är ju mitt hem nu...


Nu ska jag sätta fart. Klä på mig och lite sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0