Stressens dag

Har varit på sjukhuset och gjort en ögonbottenundersökning. Dem fotograferar ögonbotten och för att dem ska kunna göra det så ger dem en ögondroppar som förstorar pupillerna. Och man har jättestora pupiller i flera timmar, ända upp till 24 timmar. Så om det är något stavfel eller så, så litar jag endast på mina fingrar nu. Det är rätt suddigt. Kan inte läsa mycket alls.

Malin ska komma och äta lunch hos mig, lax, kycklig och bulgur. Bara det att jag kan inte börja med maten än, för jag ser inte vad det  står på bulgurförpackningen. Haha. Så det är bara att invänta Malin så får hon vara min ledarhund ett tag. Ska be henne läsa ett par andra saker med. Det är så smått.

Mamma och pappa skulle åka runt halv tre tre från Kisa. Så jag åker väl från Växjö runt fem halv sex någon gång. Ska äta middag innan dem kommer med hade jag tänkt. Säga hej då till lite saker med. Kanske om jag orkaar och hinner, gå en promenad runt naturreservatet.

När jag tittar runt i min lägenhet så ser det ut som jag ska flytta eller något, så här fint har det inte varit på väldigt länge. Har liksom bara inte orkat. Men nu har jag gjort det. Kanske mest bara för att mamma och pappa kommer, men också för att jag åker till Kisa ett tag. Sen blir det ju lite mindre jobb när jag ska flytta i sommar. :)

Nä nu ska jag spela lite harpan, se om man kan ha jättestora kort så jag ser något. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0