Den som väntar på något gott...

Jag sitter och väntar på att Malin ska höra av sig så jag kan få komma ut och röra på mig och handla lite mat. Men tiden går så sakta och allt känns så segt. Jag borde egentligen plocka iordning på grejer medans jag väntar men jag orkar inte det. Inte nu. Kan göra det senare. Måste ändå plocka in allt om jag ska kunna gå å lägga mig sen. Så så är det.

Nu är det mindre än två veckor kvar tills jag fyller år. Jag brukar gå å bli nervös långt i förväg när jag fyller år. Men än har det inte hänt något. Och jag fyller ju trots allt 20 den här gången. Men det kommer väl som vanligt, eller så har det slutat att vara så. Det vore skönt om jag slutat bli nervös inför min egen födelsedag. Jag är mer nervös över att det inte är några som kommer på mitt födelsedagskalas somj ag ska ha. Är inte så många som har hört av sig. Men jag hoppas att det kommer folk. :)

Nu ringde Malin och jag ska ge mig iväg till henne.
Hej vårvädret här kommer jag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0