Fredag

Japp. Nu börjar jag bli en aning nervös faktiskt. Det är fredag och tidigt, alldeles för tidigt, på söndag åker jag. Det ska bli grymt roligt, men gud såå nervös jag börjar bli.

Idag är det lite grejer som ska göras.
- Tvätta
- Städa
- Packa
- Träna
- Diska
- Handla


Fast tvätta har jag redan börjat med. Ska gå ner om en halvtimme eller så och byta maskin. Jag skulle vilja ha en egen tvättmaskin och torktumlare. Tänk vad skönt det skulle vara. Så man slipper springa upp och ner och passa tider. Då kan jag liksom tvätta när jag vill. DET är lyx. :) Städa är inte så allvarligt. Ska dammsuga och plocka iordning på en del. Packa kan vara bra att göra om man ska vara borta en vecka. Hihi. Sen måste jag hämta ner en del grejer i från vinden, typ mina skidor och pjäxor och sånt där.

Men nu är det bäst jag tar tag i det här. Så jag kommer någon vart och slipper stressa senare idag. Det är inte så roligt. 


Peace, love & understanding <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0