*Gnäll*

Jag vet att det är tjatigt, men jag vill inte vänta tills på måndag! Jag vill träffa Erik idag, nu, här! Varför är det så jobbigt att vänta. Tiden går så sakta tycker jag. Jag vill både ha söndagen kvar, men jag vill träffa min pluttis nu. Så det så.

Har varit uppe med lite grejer på vinden. Rätt onödigt att ha skidor, pjäxor och sånt här nere. Snart ska jag gå ner och sätta igång lite tvätt och sen ska jag upp och laga mat och plocka iordning på allt annat i min lägenhet. Sen ska jag sitta å längta efter Erik och bara slappa. Lär somna sjukt tidigt ikväll. För jag känner redan nu att jag är jättetrött. Men jag har tvättid till 21 så tills dess måste jag vara vaken.

Ska göra pannkakssmet nu så jag kan börja grädda när jag kommer upp. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0