Jag är allt duktig ibland

Jag har plockat i ordning på alla kläder. Gått upp med grejerna på vinden och fick med mig två par vårskor ner. :P Har slängt allt skräp. Plockat i ordning på alla saker som ligger och skräpar. :P Har även städat i ett köksskåp. Det behövdes. Jag låter jätteslarvig nu, men det är jag inte. Jag är bara lat. För jag gillar egentligen när det är ordning och reda. Men när man inte har någon som tjatar på en så det kan ta ett tag mellan gånger det är städat. :P Måste städa på fredag. Riktigt ordentligt. För på lördag ska jag ju ha fest. Och broder med kompisar kommer hit på lördag med. Så jag hinner inte det då.

Om fyra dagar så är jag en stor tjej. Det känns lite läskigt, men ändå jätteroligt. :) Det tråkiga är bara att jag ska tillbringa hela förmiddagen på sjukhuset och hela eftermiddagen i skolan. Men på kvällen kommer Erik hit och äter glass med mig. :)

Nää nu ska jag fixa det sista, typ diska, fixa sängen och sen sist men inte minst duscha och packa tills imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0