Lördag

Igår var Erik här på middag. Vi gjorde egen kebabpizza och efter det låg vi å myste till skidskyttet. Sen åkte vi in och hämtade Ida, Björn och Matte. Jag var skapligt nervös. Björn är ändå Eriks andra hälft. Men det kändes som det gick bbra. Vi hade trevligt igår när vi satt i Eriks lägenhet och pratade. Erik och Björn var mycket mer lika än vad jag trodde. I alla fall till sättet. Men man ser mycket skillnad på dom. Björn berättade om deras älgar med och höll på med roliga röster och guuuuuuud vad jag skratta. Jag fick kramp i kinderna. Hihi. :)

Erik gick för övrigt nyss hem. Han sov här i natt för Ida, Björn och Matte sov i hans lägenhet i natt. Det var mysigt att ha söt här. Fast han tog en massa plats. :P Men han skulle hem och göra frukostlunch som han sa häromdagen. Hihi. Ska duscha och lite, sen tänkte jag gå upp dit jag med. Har ätit egen frukost. Ska ju på innebandyturnering idag, min gullälg (xD) ska spela. :)

Det jobbiga är att när Erik ska skjutsa hem dom andra sen så stannar han hemma med. Så jag måste säga hej då till honom idag. För imorgon åker jag. Jag börjar bli nervös i magen nu. Måste packa idag med. Har bara lagt fram lite saker som ska packas ner. Men jag kommer sakna min plutt så mycket! Får hoppas att veckan både går fort och sakta.

NU blir det duschen. Sen måste jag göra mig klar så jag kan knata upp till Erik. :)


<3

Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Dom är härliga när dom pratar med sina älgar :D I början tyckte man att dom var helt psycho men nu är det helt underbart :D Trevligt att träffa dig igår!

2009-03-14 @ 09:10:51
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0