Måndag

Min debut gick inte så bra som jag hade hoppats på. Dansen gick jättebra och det är så himla roligt. Men när vi skulle ha redskap så skulle vi hoppa trampets. Och jag hoppade två hopp. Sen vågade jag inte mer pga foten. Vågade inte ens stå i tjockmattan och göra mottagningarna. Vill inte riskera något.

Har varit hos min plutt och myst idag. Sen skulle han iväg på innebandy så det var bara att traska hem. Ska på innebandyturneringen på lördag. Sötnosen ska spela så jag ska dit och kolla på honom. :)

Bäst att läsa lite i böckerna nu. Ska ringa mamma med bara för att jävla csn ska krångla och allt ska kosta pengar... :/


<3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men du är inte bitter ;)

2009-03-11 @ 11:47:18
URL: http://cillisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0