Måndag

Idag har jag haft egna lektioner. Gick väl bättre än jag trott men jag vet att jag kan bättre. Men jag har ju några kvar så det ska väl bara kunna bli bättre. Har buggat idag med 9A, var hur länge sen som helst, men nu kommer jag ihåg och jag kan. :) Haha.

Var hos söt förut. Båda var riktigt trötta. Och det märktes på humornivån. Haha. Den var inte direkt hög. Men gud så mysigt det var att träffa honom igen. Jag har saknat honom så mycket. Och jag saknar honom nu. Men vi ska träffas på onsdag igen. Längtar massor dit.

Imorgon kommer Tick hit och ska färga mitt hår. :) Äntligen. Ska bli skönt att få bli riktigt mörk igen. Saknar det lite. Måste nog kapa luggen lite med. Tick får göra det. För då har jag någon att skylla på sen. Hihi. Ska till Tick en sväng på onsdag med. Hon fyller ju år då. Så jag ska gå och fira henne, dom andra ska till Sivans tror jag, men jag ska hem och sova. Har ju fortfarande praktik.

Ska börja att göra mig iordning. Ska komma i säng i tid ikväll. Är så förbannat trött och ont i huvudet har jag med. Usch! Jag vill sova länge ju, inte behöva gå upp klockan 5.30. :(


Var på Ur&Penn i torsdags. Och på stadium med. Men skidglasögonen kommer på bild imorgon. :)
Här är i alla fall mina nya örhängen.

  




Janet - Let go <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0