Onsdag

Idag har varit en lite småjobbig dag. Har varit trött, haft ont i halsen och i huvudet. Inte alls roligt. Men jag har klarat mig. Slutar ju tidigt på onsdagar. :)

Var hemma hos söt förut. Vi myste lite. Men han mår inte så bra. Hoppas han blir bra så vi kan träffas imorgon. För annars dröjer det jättelänge tills jag får se honom igen. Men vi får se hur det blir.

Hoppas inte jag går och blir sjuk bara. Vore inte kul nu när Trysilresan närmar sig med stormsteg. Fast än har ju 2009 knappast varit mitt turår, förutom en sak då, men hälsomässigt så har allt bara varit skit. Först sjuk, pencillin och influensa. Sen när jag är frisk så sliter jag av ledbandet. Och nu när det börjar läka så blir jag väl sjuk igen. Samma skit som förra gången säkert. Då blir det pencillin igen. :/ Jag orkar inte det!

Jag blev så himla nöjd med färgningen av håret. Hur skönt som helst att vara mörk igen. :) Nu ska jag bara skaffa lite färg på kroppen, är rätt blek tycker jag. Hihi. Tack igen Tick! :)

Nää det är bäst att göra sig i ordning för sängen. Ska ju upp tidigt i två dagar till så jag behöver ju inte försova mig då. Men på lördag, då, då skaj ag sova. Utan väckarklocka. Så det så. :)



Nina Söderquist - Tick tock <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0