Snart bär det av

Håller på att packa nu. Det är så himla mycket som ska med. Men jag ska nog kunna få med allt på ett eller annat sätt. :)

Var i stan med Ida förut, sen åkte vi hem till Erik där pojkarna höll hus och då skulle dom åka till donkan och äta och jag följde med. Sen skjutsade dom hem mig och jag sa hej då till min Erik. Det var jobbigt. Ska ju trots allt vara borta en hel vecka nu. Jag kommer sakna honom så himla mycket. Började redan sakna honom när jag stängt dörren. Usch. Jag vill bara krama honom nu.

Nää ska lyssna på tråklåten "snälla snälla" och packa nu. Måste bli klar. Kan inte bli så sent. ska trots allt upp klockan 4.30 imorgon. Senast.


Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0