Snart sängdags

Har haft Malin här på våffelbesök. :) Det var trevligt med lite sällskap. När hon hade gått så hade jag en massa energi eller så var jag bara så uttråkad. Jag har i alla fall rensat lite i min garderob och i min byrå. Sen har jag plockat med mig lite saker ner från vinden. Ska upp med en del imorgon.

Imorgon ska Jessica med mig hem och äta lunch. Orkar inte ta med mig något att äta och jag har inga pengar att köpa mat för. Så jag ska laga egen. Det är bra det. :) Dessutom är vi lediga på tisdag. Så himla skönt. :) Ska sova länge då och åka in till stan en sväng. Hihi.

Och imorgon ska jag få träffa min pluttis. Äntligen. Jag har längtat så himla mycket. :) <3


Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0