Söndag

Och jag har väl inte sovit tillräckligt i natt heller. :P Var hemma vid halv fyra, eller halv tre, det beror på vem som tittar på klockan och vem som har ställt om den eller inte. Men halv fyra var jag tillbaka i mitt bo i alla fall. Jag var lite småsliten efter en kväll med bowling, film, pizza, singstar och en himla massa skratt. Kom i säng vid halv fem tror jag. Eftersom jag satte mig vid datorn när jag kom hem. (Idiotiskt) Kom i säng och sov till runt åtta som vanligt. Min kropp vill inte sova längre än tills dess. Lyckades i alla fall somna om och sen vaknade jag igen ett antal gånger och kollade på klockan. Innan jag somnade sista gången var hon 10.46. Sen när jag vaknade var hon 12.10. Då tyckte jag det var dags att gå upp. Jag har inte kommit någonstans, sitter vid datorn som vanligt. borde fixa frukost. Fast jag är inte ett dugg hungrig. Men men.
Tillbaka till igår då. Vi träffades inne i stan för att bestämma pizzeria, vi hamnade till slut på något litet hak där alkoholisterna höll till. Pizzan var inte direkt god, kebaben var asäcklig. Usch. Sen drog vi hem till Jessica och bara chillade ett tag innan vi begav oss ner till bowlinghallen och jag var skitbra, såg helt klart ut att bli en seger från mitt håll. Då kommer den där lilla Jessica (;P) och strikar och får mer poäng än mig. Där fick min tävlingsmänniska sig en smäll på fingrarna. Gick sisdådär efter det sen. Men vi hade riktigt roligt faktiskt. När det var slut så skulle vi dra till något ställe för att kolla in det och ta en öl elelr något annat att dricka. Men Anders hade inte sitt leg med sig så vi sket i det och gick hem till Jessica och tittade på YES MAN. Den var faktiskt riktigt rolig. :) Alex drog hem mitt i filmen när den höll på att hacka sig som mest. Så var vi bara fyra kvar. Vi såg klart filmen och efteråt sprang vi runt som yra tossbollar. :P Var prat om att vi skulle åka hem och så började Jessica prata om singstar och jag nappade direkt. Hade aldrig provat på det innan igår. Hur roligt som helst ju. Jag är nog lite utav en naturbegåvning tror jag. Hihi. Roligast  var nog när Hajen och Anders sjöng tillsammans. Hihi. sen när klockan började dra sig mot halv tre på Jessicas klockan, egentligen halv fyra, så åkte vi hem. Anders var så snäll och skjutsade hem mig till campus. :) Tack för en jättetrevlig kväll! Vi måste göra om det igen någon gång.

Idag ska jag nog bara slappa. Kanske städa lite. Det ser ut att behövas. :P


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0