Söndag kväll

Kom hem för snart en halvtimme sen och jag har bara kommit till datorn. Jag vet egentligen vad jag skulle göra här. Men jag är beroende och datorn hemma hos mamma och pappa har inte gett mig den tillfredställelsen jag velat antagligen. Det låter dumt, men jag tror det är så enkelt.

Vet att söt ligger å sover nu. Har lust att gå hem till honom och krypa ner under täcket och bara mysa med honom. Men det går inte. För vi har praktik båda två. Men vi ska ses imorgon. Jag längtar dit. Och vi har bestämt att vi ska klara av de veckorna nu då vi har praktik och jag åker iväg. Eller i alla fall praktiken.

Nää nu måste jag gå och lägga mig. Kommer somna fort och jag vet att det kommer bli jobbigt att gå upp imorgon, men det är bara en vecka kvar nu. :) Sen är det vanlig skola en vecka, sen drar vi till Trysil. :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0