Torsdag

Överlevde isvaken idag. Är sjukt stolt över mig själv. Så det så. :)

Och nu har helgen äntligen börjat. :) Blir en annorlunda helg med många nya upplevelser och människor. Dessutom räknar jag helgen på två dagar nu. För på söndag åker jag till Trysil med min underbara klass och den andra klassen.

Först ska jag packa, gymma med Johanna, tvätta, umgås med Erik, träffa Eriks tvillingbror, hans sambo Ida och Idas bror. Det ska bli spännande. Ska även på innebandyturnering på lördag och titta när Erik spelar. Han pratar om att han är i form nu. :P Sen blir det väl melodifestivalen och mys i sängen, blir tidigt i säng för jag måste upp runt halv fem och se så jag fått med mig allt och så kommer Serpil och hämtar mig 5.45. Härliga tider alltså...
Jag kommer finnas på mobilen en del. Men det är inte så billigt att höras därifrån så det blir begränsat liksom. Finns vissa som prioriteras före andra. Får ni inget svar förräns fredagnatt så är det för att då har vi passerat gränsen och är i Sverige. :)

Nää, nu ska jag diska, sen blir det duschen. Sen hoppas jag att Erik har liiiiite tid åt mig. :)


Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Erik

hehe, nu har jag krav på mig, vill visa att jag är en duktig lirare på lördag, så alla som läser denna bloggen och kolla på kommentarerna så vill jag säga att på lördag mellan 10-15 i Olympen så ska ni heja på laget "grabbarna grus" i innebandyturneringen för där spelar jag, min tvillingbrosa och matte:D, vilket dreamteam vi är söt:P

2009-03-12 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0