Torsdag

Jag har ont i huvudet idag med. Det är praktikens fel. Brukar inte ha det annars. Usch. Men ananrs går det jättebra på praktiken. Gjorde min bästa lektion idag enligt min handledare. Men de var så sjukt duktiga eleverna. Så jag var helt inne i allt.

Malin är ju hemma från London nu, så hon var här och pratade och åt pannkakor med mig förut. :) Det var trevligt. Jag har saknat henne. Skönt att ha henne tillbaka i rätt land. Även om hon ska byta "land" i helgen en sväng.

Var hos söt förut, han mår inte bra. Inte roligt alls. :( hoppas han blir bra.

Här kommer bilder på mina nya skidglasögon som är skitsnygga. :)

 

Färgade ju håret i tisdags med. :) Är sååå grymt nöjd.

 

Nää nu ska jag börja göra mig iordning för sängen är så trött i huvudet.



Akon - Beautiful  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0