Trysil - dag 4

Igår åkte vi tur. Var faktiskt roligare än vad jag trodde. Nu i efterhand så känns det sjukt skönt att ha gjort det. Men jag drog till foten så idag är den lite mer svullen och gör ont. Speciellt i skidpjäxorna. Eftersom de trycker åt i foten. Men jag klarar mig. Ska äta lite snart, sen ska jag följa med Emelie och Lina ut i backarna en liten sväng. Sen blir det hem tilldisken och att läsa igenom häftena.

Imorgon åker vi hem. Det ska både bli skönt och tråkigt. Skönt att få komma hem till det vardagliga, komma hem till min säng och sist men inte minst komma hem till min Erik. Men det ska bli tråkigt att åka hem härifrån för det är så himla kul att åka skidor.
Det är lite roligt att se hur människor förändras när man kommer iväg. De är inte riktigt som man tror eller så förändras en del. Undrar om det kommer vara likadant när vi kommer tillbaka det det normala igen.

Men, jag ska inte skynda så mycket. Tiden kommer när den gör. Det kommer gå snabbare än man tror tills vi ska hem igen.


Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0