Trysil

Ja, då har man avverkat en hel dag här uppe i Norgeland. Åkte buss mellan 6.30 och 17.00 igår. Det var rätt jobbigt. Men så sjukt härligt att vara här. :) Åkte utför idag. Hur härligt som helst. Jag åkte dessutom svart backe idag. :D Jag är stolt över mig själv. Så himla härligt som helst. Det är var roooooligt! fast jag vurpade på magen. Haha. Men det var inte så farligt. Klarade mig alldeles galant. Åkte längd idag på eftermiddagen med. Vi gjorde våran lektion som var uppvärmning, gick riktigt bra och jag fick beröm. :) Sen när vi lekte med skidorna på så lyckades jag självklart göra något så att foten vek sig, fel! Min onda fot gör ont nu. Så imorgon blir det bara utförsskidor för mig, inga längdskidor. Fast jag gillar inte längd så det gör inte mig något alls. Men det kan bli jobbigt när vi ska ut på tur på onsdag. Men det får gå som det går.

Imorgon ska jag vara duktig och lyssna noga och lära mig en massa. Speciellt när det är längdskidor.

Jag saknar min Erik så mycket. Det är jobbigt att vara ifrån honom. Jag vill ju krama och pussa på honom.

Men nu ska jag spela spel med Emelie, Sanna, Lina, Johanna och Serpil. :)

Erik, jag tycker om dig <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Härligt att du har de bra där borta:D, ha de bra idag medans andra få springa runt bland sjuåringar, haha, men de är kul de me:P



Pussar på Emma:D

2009-03-17 @ 07:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0