Fått nog

Nej, nu vill jag hem igen, hem till mig. Jag saknar att kunna göra vad jag, äta vad jag vill och vara med vem jag vill. Det känns som om man får ta det här med att vara lantis igen med små doser i taget. Kommer däremot bli mastigt när jag ska åka hit för sommaren. Jag saknar mina vänner där hemma och så saknar jag min stora säng. Min gamla säng känns så himla liten. Och den ska jag sova i i nästan tre månader. Men vad har man för val ? Inget, faktiskt. eller jo, den eller en 80 cm tältsäng som inte alls är speciellt kul att sova i  i mer än 3 nätter. MAX.

Nää, nu ska jag fortsätta ha tråkigt... Det blir så när man är ensam hemma och det inte finns något att göra. Kanske börjar plugga i ren trisstess. Det skulle vara hemskt i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0