Härliga lördag

Vaknade för kanske 20 minuter sen. Har sovit nästan hela natten till då. Otroligt skönt. För det behövde jag verkligen. Sömn och jag har ju inte riktigt varit vänner de senaste tre veckorna. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog läggam ig en stund till och bara dra mig. funderar på om jag ska gå en promenad runt naturreservatet sen eller om jag ska till simhallen och gymma en sväng. Är rätt så sugen på båda faktiskt. Gå kan jag tänka mig att göra själv, men inte gymma. Men jag får höra av mig till Johanna i så fall. :P Det var hon som skulle få med mig om jag inte orkade idag. :P

Igår tvättade jag och bara njöt av att det var helg. Underbar känsla. Dock kom det in en massa mörka moln som jag inte gillade. De kommer in nu med. Varför kan det inte bara få vara fint väder när jag är ledig för en gångs skull.

Nej, tillbaks till sängen för att skissa lite. Har fått fnatt på det. :)

Och Amanda, det är inte så farligt att min praktik är slut. Vi kan ju ses i stort sett när vi vill. Och som inneboende två(?) dagar i veckan kommer vi nog få den dos av varandra som vi behöver. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0