I'm in looooooooooove

with a fairytale, even doooooo it hurts.

Jag är helst fast den låten, i alla fall refrängen. Men visst var det kul för Norge, absolut. Pissigt dock för Sverige som hamnade runt 20:onde plats. I år igen. Undrar hur det hade gått om Måns hade vunnit och varit med igår... Norge slog dessutom poängrekord och var inte alls långt i från 400 poängsstrecket. Så det kommer nog hålla sig ett tag, ingen som kommer komma över 350 poäng på ett par år. Han har gått till historien Alexander Rybak.

Grattis Norge och grattis Alexander Rybak!



Idag ska jag  slappa och fixa lite skolgrejer. Funderar på om jag ska dra till gymmet en sväng eller inte. Saknar att träna, faktiskt. Men nu har jag planerat in träning nästan varje dag nästa vecka tror jag. Och veckan efter det är det nog bara en dag som det inte blir någon träning på. Sen tränar jag måndag - fredag sista veckan i skolan. Åker hem på fredagen den veckan, så det blir att gå upp tidigt om jag ska hinna med allt. Men förhoppningsvis ska det nog gå bra. :)

Nu ska jag se på  The Game plan. Har inte en aning om vad det är för något, men hoppas på att det är bra. :)

Dagens låttips:
Alexander Rybak - Fairytale
Anberlin - Inevitable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0