Jag lever!

Japp, så är det. Jag är hemma och jag lever. Trodde dock att jag skulle dö i sista uppförsbacken på vägen hem. Och fy skam hade ju det varit då jag var framme i Teleborg. Sen vart det glidning nästan hela vägen hem. :) Men i det stora hela har det varit två bra dagar. :) Dock regnade det igår och så har det varit lite kallt. Smärta i knän och ben, men alla har hållt stämningen uppe. Fick dessutom höra i morse at jag hade snarkat en massa i natt med. Men jag vet ju att jag gör det. :P Haha. Och jag var åtminstonde inte ensam om det. :) Vaknade dock med svullna ögon med. Som bara den. I fortsättningen åker antihistaminen med på varje förbannade hajk eller utflykt jag ska på.

Har i alla fall duchat och fått på mig rena kläder. :) Ska snart bege mig till ICA och inhandla middag och sen blir det film hos Jessicat. :) Skönt att solen är framme nu. :) Jag är dock inte jättesugen på att cykla upp dit. :P Men men det går alltid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0