Kisa, Kinda, Östergötland, Götaland, Sverige

Jepp, då är jag hemma hos mamsen och papsen. Har inte hunnit göra så mycket. Kom hit igår runt sjutiden. Var ute och gick en sväng och kollade in dett ställe där man växt upp.  Var väl som vanligt väldigt ont om fjortisar ute tycker jag dock. Har de gått i ide ? Idag har jag varit nere på IP ett par timmar. Tittade bara på träningen, sparar foten tills i sommar. Eller tills om två veckor. Får se hur det går med all cykling först. Kommer kanske ligga på fredagen och ha megaont. Men sånt märks. :P Men det var trevligt att komma ner till min "heliga" plats. Men jag saknar fotbollen, det kan jag inte ljuga om. Men som sagt, om två veckor då så. :)

Ska träffa brodern sen med och hans nya pingla. De ska komma och äta mat här sen. Tror jag ska gå och leta fram en fotboll i cykelskjulet och leka lite med den på den nyklippta gräsmattan. :) Sen ska jag förhoppningsvis försöka hinna med att skriva lite på arbetet som ska vara inne på måndag. Det är jättetråkigt, så jag har inte tänkt att lägga ner allt för mycket energi på det. Bara så att det blir 5-7 sidor och innehåller det det ska, inget extraarbete....

Eftersom jag inte är hemma och har inget internet till min egna dator, så kommer tillgängligheten till mig begränsas till mobilen. Någon enstaka timme vid datorn per dag kanske. Och jag kommer ha så många bloggar att läsa när jag kommer hem...  Nää men nu ska jag gå ut och leta efter min fina pepsi fotboll. :D

Trevlig kristi himmelfärdsdag allihopa :)


Kelly Clarkson - Long shot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0